کارکرد اپلیکیشن بی ویزیتور چگونه است؟

در ابتدا باید گفت که همه سرویس های بی ­ویزیتور بر روی تلفن یا تبلت هوشمند اتفاق می­افتد و نیازی به رایانه نیست. نرم افزار بی ویزیتور دو نسخه دارد. یک نسخه با امکانات و خدمات اختصاصی برای شرکت پخش و یک نسخه متناسب با نیاز فروشگاه.

روند کلی و مختصر کار به این گونه خواهد بود که فروشگاه پس از دانلود و نصب نسخه مربوط به خود، در اپلیکیشن به راحتی و به صورت کاملا رایگان ثبت نام می کند. پس از تکمیل ثبت نام وارد صفحه ای می­شود که از طریق آن می تواند شرکت های پخش فعال در محدوده جغرافیایی خود را مشاهده نموده، محصولات(بدون مشاهده قیمت) آنها را ببیند و درخواست اشتراک برای هر کدام از پخش های مورد نظر خود ارسال نماید. شرکت پخش پس از راستی آزمایی فروشگاه(اطمینان از صحت اطلاعات فروشگاه که می­تواند به صورت حضوری اتفاق بیافتد.) ، او را تایید نموده و مشتری می­تواند محصولات آنها را با قیمت مشاهده نموده و سفارش دهد.

در نسخه شرکت های پخش، شرکت پخش پس از دانلود و نصب نسخه مربوط به خود در نرم افزار در حال حاضر به صورت کاملا رایگان ثبت نام می­کند. پس از تایید وارد اپلیکیشن می شود که از طریق آن می­تواند محصولات خود را در اپلیکیشن بارگذاری نماید، سفارشات را مشاهده کند. مشتریان را مدیریت کند. با مشتریان از طریق تیکت یا پیام گروهی ارتباط برقرار کند. اگر بخواهیم فرآیند را ساده و ایده آل تعریف کنیم: در گام اول  صاحب فروشگاه در تلفن همراه خود به مجموعه ای از شرکت های پخش فعال دسترسی دارد و از طرف دیگر شرکت پخش نیز بدون هزینه و تبلیغات اضافی در دسترس همه فروشگاه های محدوده پخش خود خواهد بود. این سامانه در گام اول به فروشگاه دسترسی سریع، آسان و گسترده هدیه می­دهد که منجر به حق انتخاب خواهد شد. برای شرکت پخش نیز دسترسی گسترده به مشتریان بالقوه که منجر به کاهش هزینه های بازاریابی و افزایش فروش است را در پی خواهد داشت. در گام دوم با ارائه سرویس­های متناسب، فرآیند سفارش دهی و سفارش گیری را برای هر دو طرف آسان می­کند که تکمیل کننده گام اول است.